مدیرتوسعه دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه خبر داد:

 راه اندازی ۱۱ پروژه بهداشتی و درمانی در تربت حیدریه

مدیرتوسعه دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از تکمیل و تجهیز ۱۱ پروژه بهداشتی، درمانی در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ظرف مدت یک سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۶۷۸۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲
 علی اصغر صفائی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل ۵ مرکزخدمات جامع سلامت و ۶ خانه بهداشت است.
 
وی با اشاره به راه‌اندازی ۵ مرکز خدمات جامع سلامت تاپایان سال جاری بیان کرد: در راستای کنترل و مقابله با بیماری کرونا از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، تعداد ۴ مرکز تشخیص و غربالگری بیماری کرونا تجهیز و راه اندازی شده‌است.
 
صفائی در خصوص جذب نیروی انسانی در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه نیز گفت: از سال گذشته تاکنون ۸۹ نفر نیرو جهت فعالیت در واحد‌های تابعۀ این معاونت به‌کارگیری شده‌اند که از این تعداد ۲۲ نفر شروع به‌کار و ۶۷ نفر نیز پس ازطی مراحل استخدامی کارخود را آغاز خواهند کرد.
 
مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت عنوان داشت: درحال حاضر خدمات سلامت در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از طریق ۳۶ مرکز خدمات جامع سلامت، ۲۲ پایگاه سلامت و ۱۴۵ خانه بهداشت به مردم شریف منطقه ارائه می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار